2023-2024
ЗАТВЕРДЖЕНО
протокол засідання
педагогічної ради закладу
28.08.2023р. №1
ПЛАН РОБОТИ
Буцького ліцею Буцької селищної ради
на 2023-2024 навчальний рік
СТРУКТУРА РІЧНОГО ПЛАНУ РОБОТИ
Буцького ліцею Буцької селищної ради 2023/2024 навчальний рік
І. Аналіз роботи закладу за 2022/2023 навчальний рік.
ІІ. Пріоритетні напрями роботи ліцею в 2023/2024 навчальному році.
ІІІ. Річний план роботи на кожен місяць:
І. Освітнє середовище
- Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці
- Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації
- Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору.
- Бібліотека як простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу
- Робота органів учнівського самоврядування
ІІ. Система оцінювання здобувачів освіти
- Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень.
- Застосування внутрішньої системи оцінювання роботи закладу освіти.
- Спрямованість системи оцінювання на формування в здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання
- Психологічна служба.
ІІІ . Діяльність педагогічних працівників
- Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
- Підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників
- Співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти.
- Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності.
ІV. Управлінські процеси
Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань
Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм
Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників
Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою
Реалізації політики академічної доброчесності
Фінансово-господарська діяльність
Аналіз роботи Буцького ліцею Буцької селищної ради за 2022/2023 навчальний рік
Діяльність ліцею у 2022/2023 навчальному році здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Статуту закладу, затвердженого рішенням сесії Буцької селищної ради №22-16/VІІІ від 13.07.2022, зареєстрованого у Єдиному державному реєстрі та була спрямована на виконання Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, Законів України «Про звернення громадян», «Про інформацію», «Про національну програму інформатизації», Постанов Кабінету Міністрів України, нормативно-інструктивних документів Міністерства освіти і науки України, на реалізацію Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, державних, регіональних та районних програм, оптимізацію мережі й розвиток закладу, створення умов для навчання й виховання здобувачів освіти , праці педагогічних працівників, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей та підлітків. Здійснювався контроль та створювалися умови щодо виконання робочого навчального плану ліцею на навчальний рік, річного плану роботи та Стратегії розвитку.
Заклад освіти є юридичною особою, має штамп, печатку. Розроблені та затверджені правила внутрішнього розпорядку.
Буцький ліцей Буцької селищної ради – заклад освіти, в якому пріоритети вільного розвитку особистості є базовим принципом організації освітнього процесу.
Завдання – зрозуміти кожну особистість, створити атмосферу підтримки здобувачів освіти, яка сприяла розвитку їхніх можливостей, задоволенню інтелектуальних, емоційних , соціальних потреб. Роботу спрямовано на те, щоб:
- кожен здобувач освіти мав умови та можливості:
- формування і розвитку ключових компетентностей;
- поповнення знань у сферах, які цікаві йому й розкривають перед ним нові обрії пізнання;
- формування вмінь застосовувати отримані знання упродовж життя;
- формування суспільних цінностей;
- отримання необхідної індивідуальної педагогічної підтримки;
- виявлення, розкриття та розвиток неповторного індивідуального таланту
- кожен вчитель мав умови та можливості:
- саморозвитку;
- самовдосконалення;
- самоосвіти;
- - сімʼя, батьки або особи, що їх замінюють, мали умови та можливості:
- отримувати методичну та психологічну підтримку, навчання та інформацію, яка допомагає зрозуміти своїх дітей та сприяти їхньому розвитку;
- отримувати інформації про прогрес та успішність їхньої дитини у закладі;
- бути реальними учасниками освітнього процесу, ухвалення рішень, формування стратегічної та тактичної політики закладу;
- здійснювати свій волонтерський внесок у середовище та функції ліцею,
1.Напрям «Освітнє середовище закладу освіти»
Здобувачі освіти та працівники ліцею обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної та мінної безпеки, правилами поведінки в умовах військового стану і дотримуються їх. Працівники закладу освіти проходять навчання та інструктажі з цих питань. Систематично проводяться бесіди,тренінги,вебінари зі здобувачами освіти. З метою запобігання та відповідного реагування на надзвичайні ситуації у ліцеї проводяться щорічно тиждень безпеки життєдіяльності, мінної безпеки та День цивільного захисту. Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачем освіти та працівниками закладу, у випадку травмування чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях, вміють надати домедичну допомогу. У разі нещасного випадку педагогічні працівники, керівництво ліцею діють у встановленому законодавством порядку. Оцінка стану безпечного функціонування закладу освіти та заходів, які проводяться для запобігання та реагування на надзвичайні ситуації, дається на засіданнях педагогічної ради та у наказах директора.
Важливою складовою освітніх ресурсів закладу освіти є інформаційні ресурси. Використання інформаційних ресурсів можливе завдяки доступу до мережі Інтернет. Створено безпечний доступ, на достатньому рівні є умови для безпечного використання мережі Інтернет. Формуються навички безпечного користування мережею учнями. Школярі в освітньому процесі інформуються щодо безпечного використання мережі та загроз, пов’язаних з її використанням.
У процесі викладання навчальних предметів відбувається розвиток умінь здобувачів освіти знаходити необхідну інформацію та безпечного користування мережею. Усі педагогічні працівники використовують ресурси мережі Інтернет для проведення занять і виховних заходів під час дистанційного навчання.
Важливим аспектом, який впливає на якість освітньої діяльності, є забезпечення адаптації учнів і педагогічних працівників до освітньої діяльності в закладі освіти. Адаптація учнів забезпечується через проведення тематичних інформаційних квестів, спостереженням за їх роботою у перші тижні навчання .
Заклад освіти планує та реалізовує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам насилля, дискримінації, булінгу у ліцеї. Розробляється план заходів із запобігання і протидії булінгу. Розробляються і плануються заходи із запобіганням прояву дискримінації, вивчається шляхом опитування учнів і педагогічних працівників. У закладі здійснюється інформування педагогічних працівників щодо ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому. Відбувається систематична співпраця з представниками правоохоронних органів, іншими фахівцями з питань запобігання та протидії булінгу. Відповідно до плану протидії булінгу були проведені такі заходи:
- Тиждень протидії булінгу (вересень 2022 року);
- Тиждень «16 днів проти насилля» (листопад 2022 року);
- Тематичні уроки «Я маю право» (вересень 2022 року);
- Конкурс проєктів серед учнів 5-11 класів для запобігання випадків булінгу серед учнів (плакати, соціальна реклама, колажі «STOPбулінг») (листопад 2022 року);
- Виховні години з переглядом відеороликів щодо попередження випадків булінгу серед учнів 1-11 класів: «шляхи подолання конфліктних ситуацій», «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Антибулінгове законодавство» тощо (на класних годинах протягом навчального року);
- Виставка малюнків та аплікацій «Світ, в якому я живу», «Щасливий світ без насильства очима дітей»,(1-4 кл) (листопад-грудень 2022 року);
Просвітницькі заняття практичного психолога «Шкільна агресія. Булінг. Що робити, як допомогти» (4-7кл) (січень 2023 року). Просвітницькі заняття практичного психолога «Як не стати жертвою кібербулінгу» (8-11 кл) (лютий 2023 року);
- Моніторинг щодо випадків булінгу серед учнів (2-11 кл) (1 раз на семестр);
- Інформування батьків: «Явище булінгу, його вплив на всіх учасників освітнього процесу», «Антибулінгове законодавство»;
- Вікторини, засідання круглого столу, тренінги «Насилля в сім’ї як соціальна проблема», «Насильству скажемо «ні!», «Школа – ростір без насильства» (протягом року 7-11 класи);
- Бесіди, лекції, виховні години, години спілкування за темами: «Права дитини», «Правила і закони суспільного життя», «Права та обов’язки громадян України», «Стався до інших так, як хотів би щоб ставилися до тебе», «Гендерна рівність», «Відповідай за свої вчинки», «Ми проти насильства» ( 1-11 класи);
- На годинах спілкування учнями 1-11 класів розроблені «Правила поведінки учасників освітнього процесу».
- Заходи проводяться регулярно, відповідно до визначеного плану роботи, що підтверджується результатами опитування учнів, їхніх батьків та вчителів.
З метою своєчасного реагування та організації системної протидії булінгу (цькуванню), практичним психологом Коваленко В. В. серед учнів 5-11 класів проводилось онлайн - анкетування «Булінг та його прояви в підлітковому віці».
У своїй діяльності психологічна служба тісно співпрацює з керівництвом закладу освіти та класними керівниками. Вивчається рівень отримання психолого-соціальної підтримки учнів, які цього потребують. Керівництво ліцею повідомляє органи та служби у справах дітей, правоохоронні органи про виявлені факти булінгу або іншого насильства. Одним із принципів діяльності ліцею є рівний доступ до навчання усім дітям незалежно від особливостей фізичного розвитку, етнічної та релігійної належності. За наявності таких дітей керівництво закладу освіти здійснює моніторинг їх адаптації, відносин з іншими дітьми. У закладі культивується повага до прав людини та здійснюється протидія до будь-яких форм дискримінації за різними ознаками. Ця політика забезпечується через проведення бесід з учнями, проведення тематичних післяурочних заходів, наскрізного процесу виховання. Про проведену роботу щорічно звітує практичний психолог та заступник директора з навчально- виховної роботи. Заклад сприяє формуванню негативного ставлення до корупції.
Одним із чинників ефективного освітнього процесу є наявність у закладі чітких і зрозумілих усім учасникам освітнього процесу правил поведінки учнів, що базуються на взаємній повазі. У закладі освіти розробляють та ознайомлюють з правилами поведінки учасників освітнього процесу. Правила поведінки спрямовані на дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини. Правила поведінки спрямовані на формування позитивної мотивації у поведінці учасників освітнього процесу, в їх змісті реалізований підхід, заснований на повазі до дотримання прав людини. Вивчається шляхом опитування учасників освітнього процесу рівень ознайомлення їх з правилами поведінки, дотримання учасниками освітнього процесу правил поведінки, прийнятих у закладі освіти. Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя. Під час освітнього процесу здійснюється формування навичок здорового способу життя та екологічно доцільної поведінки учнів та вихованців. Обладнання і засоби навчання сприяють оволодінню ними ключовими компетентностями. Здійснюється індивідуальна робота з обдарованими та здібними учнями (підготовка до Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, учнівських турнірів, онлайн-олімпіад, Міжнародному конкурсі учнівської творчості ім. Т.Шевченка, Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика та інших інтелектуальних, спортивних та творчих конкурсах. З метою забезпечення належної організації роботи постійно поповнювався банк даних обдарованих учнів, здійснювався психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини за різними видами діяльності; діагностика учнів, яка мала на меті виявляти обдарованих дітей за віковими категоріями, поповнювалися анотовані каталоги літератури з питань роботи з обдарованою молоддю. Маємо такі результати ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсі у 2022/2023 навчальному році:
№ п/п |
Назва заходу |
Місце проведення |
Форма проведення (очно, дистанційно) |
Дата проведення |
Учасник |
Відповідальний |
Результат |
1 |
ІІ етап ХІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка |
Буцький ліцей |
Дистанційно |
05.11.22 |
Костенко Олена |
Варич Віра Дмитрівна |
ІІ місце |
2 |
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії |
Маньківський НВК |
очно |
19.11.22 |
Вікторук Сагер Бортник Ярослав |
Іванюк Олеся Яківна |
ІІ місце ІІІ місце |
3 |
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови |
Маньківський НВК |
очно |
12.11.22 |
Болебрух Анна |
Онищук Леся Миколаївна |
І місце |
4 |
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики |
Маньківський НВК |
очно |
02.12.22 |
Бортник Ярослав |
Лесь Василь Павлович |
ІІ місце |
5 |
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудове навчання, технологій |
Маньківський НВК |
очно |
09.12.22 |
Красноголовець Артем Болебрух Герман |
Лесь Василь Павлович |
І місце ІІ місце |
6 |
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій |
Буцький ліцей |
дистанційно |
11.12.22 |
Драч Дар’я |
Свистун Олексій Степанович |
ІІІ місце |
7 |
ІІ етап ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика |
Маньківський НВК |
очно |
03.12 |
Костенко Олена Максименко Богдан |
Варич Віра Дмитрівна Павленко Тетяна Афанасіївна |
ІІ місце ІІІ місце |
8 |
Конкурс « З Україною у серці» |
|
Написання твору, ессе |
|
Стус Костянтин Соколова Анастасія |
Бортник Валентина Макарівна Павленко Т.А |
І місце І місце |
2. Напрям «Система оцінювання здобувачів освіти»
У ліцеї оцінювання здійснюється відповідно до затверджених Міністерством освіти і науки України Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти та Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України .Результати відвіданих навчальних занять засвідчили, що більшість вчителів інформує дітей про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень ліцеїстів.
Під час оцінювання вчителі часто використовують прийоми самооцінювання. Завжди спрямовують оцінювання результатів навчання на індивідуальний поступ учня. Учителі дають можливість учню оцінювати свою власну компетентність, реагувати у відповідь, сприймати оцінку інших та обговорювати її, обговорювати можливі шляхи подолання прогалин у навчанні за допомогою заходів підтримки або створення спеціальних завдань. Використовують тестові завдання відкритої та закритої форми. Використовують сервіси для створення вікторин, опитувальників, онлайн тестувань. 100% використовують інформаційні технології під час проведення та в процесі підготовки навчальних занять, розроблення завдань, створення освітніх ресурсів.
Використовують комп’ютерні програми:
- навчально-інформуючі: енциклопедії, електронні підручники, відеофільми, презентації;
- контролюючо-тестові програми на платформах «НаУрок», «Всеосвіта»;
- створюють тести за допомогою Google Forms;
- авторські інтерактивні вправи, створені в онлайновому сервісі LearningApps.
Для перевірки домашнього завдання і на етапі актуалізації опорних знань створюють вправи в LearningApps, під час дистанційного навчання для перевірки засвоєння матеріалу складають завдання в гуглформах.
Під час дистанційного навчання використовують інформаційні технології для зворотнього зв'язку із здобувачами освіти через навчальну платформу https://classroom.google.com, створюють відеоконференції через Zoom, Skype, Viber. Надають здобувачам освіти консультації по Viber. На платформі Google Classroom створюють тести або отримують фото виконаних робіт. Використовують Viber для зворотного зв’язку з учнями. Проводять самостійні роботи, тести у GooglForms. Дистанційна робота в Googl Meet – інтерактивні форми роботи «Мікрофон», «Незакінчене речення», «Навчаючи-вчуся» та інші. Залучають учнів до самостійного створення навчальних презентацій, відео, інтерактивних вправ, інтерактивних моделей, тестів, кросвордів.
Оцінювання результатів навчання учнів спрямоване на активізацію їх роботи, відповіді супроводжуються уточнюючими запитаннями, відзначаються досягнення школярів, підтримується їх бажання.
У закладі освіти двічі на рік здійснюється моніторинг результатів навчання здобувачів освіти з усіх навчальних предметів інваріантної частини. Результати розглядаються на засіданнях педагогічної ради та узагальнюються у наказах керівника закладу освіти, приймаються відповідні управлінські рішення.
Водночас, є потреба в удосконаленні системи оцінювання ліцеїстів шляхом:
- формування у закладі освіти системи оцінювання навчальних досягнень учнів, ширшого використання учителями формувального оцінювання, що дасть можливість прослідковувати індивідуальний прогрес учня в оволодінні ключовими компетентностями;
- постійного аналізу динаміки, результатів навчання учнів.
Українська мова
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.р. |
І сем. |
||||
5-б |
17 |
17 |
4 |
8 |
5 |
- |
4,9 |
6,0 |
Варич В.Д. |
6-а |
13 |
11 |
1 |
3 |
6 |
1 |
6,5 |
6,8 |
Варич В.Д. |
6-б |
15 |
11 |
2 |
4 |
5 |
- |
5,4 |
5,1 |
Бортник В.М. |
7 |
21 |
16 |
3 |
7 |
6 |
- |
5,8 |
7,0 |
ВАрич В.Д. |
8-а |
12 |
7 |
- |
2 |
4 |
- |
7,0 |
6,0 |
Бортник В.М. |
8-б |
14 |
12 |
3 |
5 |
3 |
1 |
4,3 |
5,3 |
Варич В.Д. |
9 |
22 |
15 |
1 |
10 |
4 |
- |
5,3 |
6,1 |
Варич В.Д. |
10 |
8 |
7 |
- |
3 |
3 |
1 |
7,0 |
8,0 |
Варич В.Д. |
11 |
15 |
10 |
2 |
5 |
3 |
- |
5,3 |
8,0 |
Бортник В.М |
Математика, алгебра, геометррія :
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.Р. |
І сем. |
||||
5-а |
17 |
16 |
1 |
5 |
6 |
4 |
7,3 |
7,8 |
Демчук Л.М |
6-а |
13 |
11 |
3 |
1 |
5 |
2 |
6,4 |
6,6 |
Бортник І.О. |
6-б |
15 |
15 |
2 |
6 |
4 |
- |
4,7 |
5,7 |
Демчук Л.М. |
7-а(г) |
21 |
21 |
7 |
7 |
6 |
1 |
4,7 |
5,3 |
Демчук Л.М. |
7-а(а) |
21 |
20 |
8 |
6 |
6 |
- |
4,8 |
5,3 |
Демчук Л.М. |
8-а(г) |
12 |
9 |
- |
6 |
2 |
1 |
6,7 |
6,3 |
Бортник І.О. |
8-а(а) |
12 |
10 |
1 |
7 |
1 |
1 |
5,0 |
6,0 |
Бортник І.О. |
8-б(а) |
14 |
8 |
4 |
2 |
2 |
- |
4,6 |
5,1 |
Бортник І.О. |
8-б(г) |
14 |
10 |
5 |
3 |
2 |
- |
4,6 |
5,0 |
Бортник І.О. |
9(а) |
22 |
17 |
9 |
5 |
3 |
- |
4,1 |
5,2 |
Демчук Л.М. |
9(г) |
22 |
19 |
7 |
7 |
4 |
1 |
4,8 |
5,2 |
Демчук Л.М. |
10(г) |
8 |
7 |
- |
4 |
2 |
1 |
6,3 |
7,0 |
Демчук Л.М. |
10(а) |
8 |
6 |
- |
3 |
2 |
1 |
8,5 |
Демчук Л.М. |
|
11(а) |
15 |
13 |
1 |
6 |
3 |
3 |
6,5 |
7,5 |
Демчук Л.М. |
11(г) |
15 |
14 |
1 |
5 |
5 |
3 |
7,4 |
Демчук Л.М. |
Біології:
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.Р. |
За рік |
||||
8-а |
12 |
9 |
- |
1 |
6 |
2 |
7,9 |
7,3 |
Балагута Ф.М. |
8-б |
14 |
10 |
3 |
5 |
1 |
1 |
4,6 |
4,9 |
Балагута Ф.М. |
9 |
22 |
18 |
5 |
10 |
3 |
- |
3,5 |
4,6 |
Балагута Ф.М. |
10 |
8 |
6 |
- |
2 |
4 |
- |
7,2 |
8,2 |
Балагута Ф.М. |
11 |
15 |
12 |
- |
1 |
6 |
5 |
9,0 |
8,8 |
Балагута Ф.М. |
Географії:
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.Р. |
І Сем |
||||
6-а |
13 |
11 |
3 |
5 |
1 |
2 |
5,4 |
6,3 |
Балагута Ф.М. |
6-б |
15 |
15 |
5 |
6 |
4 |
- |
4,3 |
4,5 |
Балагута Ф.М. |
7 |
21 |
18 |
6 |
7 |
4 |
- |
4,2 |
5,3 |
Балагута Ф.М. |
8-а |
12 |
11 |
3 |
2 |
2 |
- |
6,6 |
6,5 |
Балагута Ф.М. |
8-б |
14 |
11 |
4 |
5 |
- |
2 |
4,6 |
4,6 |
Балагута Ф.М. |
9 |
22 |
14 |
2 |
10 |
1 |
- |
4,0 |
4,3 |
Балагута Ф.М. |
11 |
15 |
11 |
- |
2 |
4 |
5 |
8,9 |
8,6 |
Балагута Ф.М. |
Хімії:
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.Р. |
І Сем |
||||
6-а |
13 |
11 |
3 |
5 |
1 |
2 |
5,4 |
6,3 |
Балагута Ф.М. |
6-б |
15 |
15 |
5 |
6 |
4 |
- |
4,3 |
4,5 |
Балагута Ф.М. |
7 |
21 |
18 |
6 |
7 |
4 |
- |
4,2 |
5,3 |
Балагута Ф.М. |
8-а |
12 |
11 |
3 |
2 |
2 |
- |
6,6 |
6,5 |
Балагута Ф.М. |
8-б |
14 |
11 |
4 |
5 |
- |
2 |
4,6 |
4,6 |
Балагута Ф.М. |
9 |
22 |
14 |
2 |
10 |
1 |
- |
4,0 |
4,3 |
Балагута Ф.М. |
11 |
15 |
11 |
- |
2 |
4 |
5 |
8,9 |
8,6 |
Балагута Ф.М. |
Фізики:
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.Р. |
І сем. |
||||
7 |
21 |
17 |
1 |
6 |
7 |
3 |
7,2 |
7,7 |
Лесь В.П. |
8-а |
12 |
9 |
- |
2 |
6 |
1 |
8,0 |
7,0 |
Лесь В.П. |
8-б |
14 |
9 |
5 |
1 |
1 |
2 |
5,2 |
6,6 |
Лесь В.П. |
9 |
22 |
17 |
3 |
6 |
8 |
- |
6,2 |
6,4 |
Лесь В.П. |
10 |
8 |
6 |
- |
- |
4 |
2 |
9,0 |
8,1 |
Лесь В.П. |
11 |
15 |
13 |
1 |
1 |
10 |
1 |
8,0 |
8,6 |
Лесь В.П. |
Інозеної мови (англійська):
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.Р. |
І сем. |
||||
5-а |
17 |
17 |
0 |
5 |
2 |
10 |
9,0 |
9,2 |
Онищук Л.М. |
5-б |
17 |
17 |
16 |
1 |
- |
- |
3,0 |
7,0 |
Онищук Л.М. |
6-а |
13 |
10 |
5 |
0 |
4 |
1 |
5,0 |
5,1 |
Онищук Л.М. |
8-а |
12 |
9 |
0 |
1 |
1 |
7 |
8,0 |
6,1 |
Онищук Л.М. |
9 |
21 |
21 |
4 |
8 |
8 |
1 |
6,0 |
5,2 |
Онищук Л.М. |
10 |
8 |
7 |
0 |
0 |
5 |
2 |
9,0 |
7,0 |
Онищук Л.М. |
11 |
15 |
15 |
0 |
0 |
8 |
7 |
9,0 |
7,4 |
Онищук Л.М. |
3.Напрям «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти»
Педагогічні працівники ліцею ефективно планують свою діяльність, використовуючи сучасні освітні підходи до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. Аналіз календарно-тематичного планування педагогічних працівників двічі на рік здійснюється заступником директора з навчально-виховної роботи.
Календарний (календарно-тематичний) план є основним робочим документом, який визначає педагогічну діяльність вчителя та допомагає досягти очікуваних результатів навчання. Календарне планування розробляється вчителем самостійно або спільно з іншими педагогами в структурі методичного об’єднання ліцею, коригується у разі потреби. Даний документ готує кожен педагогічний працівник відповідно до навантаження за предметами, які викладає. З метою виявлення наявності та відповідності освітній і навчальній програмі у вчителів календарно-тематичних планів педагогічною радою прийнято рішення про їх погодження заступником директора з навчально-виховної роботи. Календарно-тематичний план враховує, що обсяг запланованих годин за планом не повинен перевищувати або бути меншим за обсяг годин робочого навчального плану, відповідної освітньої програми ліцею.
Слід зазначити, що під час спостереження за навчальними заняттями, більшість педагогів використовують освітні технології, які спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями, а саме: спілкування державною мовою, громадянська компетентність, інформаційно-цифрова, культурна, спілкування іноземною мовою (англійською) та інші. Переважна більшість педагогів використовують зміст предмета для формування суспільних цінностей (виховання у здобувачів освіти патріотизму, поваги до державної мови, толерантності, навичок співпраці тощо).
Слід відмітити, що 100% учителів використовують інформаційно-комунікаційні технології у своїй педагогічній діяльності. Педагоги застосовують обладнання та засоби навчання більше для активізації начально-пізнавальної діяльності, практикуючи використання комп’ютерних презентацій, відеоуроків та ілюстрацій для демонстрації.
Переважна більшість педагогічних працівників створюють та використовують власні освітні ресурси, мають публікації з професійної тематики та оприлюднені методичні розробки. Створені освітні ресурси педагогічні працівники використовують для обміну педагогічним досвідом в межах закладу освіти, на рівні району, області, всієї країни.
Серед видів освітніх ресурсів, які створюють педагогічні працівники у нашому закладі є наступні:
• розробки, плани-конспекти, сценарії проведення навчальних занять, позакласних заходів з навчальних предметів, виховних заходів;
• додаткові інформаційні матеріали для проведення уроків;
• тестові перевірочні контрольні роботи та моніторинги;
• практичні і проєктні завдання для роботи школярів під час проведення навчальних занять та вдома;
• календарно-тематичні плани;
• електронні освітні ресурси для дистанційного навчання тощо.
Всі педагогічні працівники використовують зміст предмету (курсу) для формування загальнолюдських цінностей. Основні аспекти виховання, що забезпечуються під час проведення навчальних заняття:
• повага гідності, прав і свобод людини;
• розвиток громадянської свідомості та відповідальності;
• розвиток навичок критичного мислення;
• розвиток навичок співпраці та командної роботи;
• формування здорового і екологічного способу життя.
Переважна більшість педагогічних працівників використовують ІКТ в освітньому процесі, що дає змогу підвищити продуктивність роботи, раціональними шляхами досягти необхідного результату. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів забезпечується через такі форми роботи:
• індивідуальні консультації;
• майстер-класи педагогів, компетентних у впровадженні ІКТ в освітній процес;
• дистанційне навчання педагогічних працівників, онлайн-курси;
• самоосвітня діяльність педагогічних працівників.
Встановлено, що у закладі освіти відсутні перешкоди, які могли б завадити професійному розвитку педагогічних працівників. Кожен педагог забезпечує власний професійний розвиток з урахуванням цілей та напрямів розвитку освітньої політики, обираючи кількість, види, форми та напрями підвищення рівня своєї професійної майстерності. Використовують для цього різні платформи та заклади освіти. У закладі освіти сплановано та реалізуються заходи, що передбачають співпрацю педагогів з батьками у різноманітних формах (батьківські збори в онлайн -форматі, індивідуальні зустрічі, спільноти у соціальних мережах тощо).
Під час вивчення документації (плани методичних об’єднань) встановлено, що педагогічні працівники надають методичну підтримку один одному. У закладі освіти діють методичні об’єднання вчителів початкових класів, виховтелів, вчителів-предметників, класних керівників.
Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства.
Найважливішим напрямом, який забезпечує педагогіку партнерства у закладі освіти є особистісно орієнтована технологія навчання. У центрі усієї освітньої системи – особистість дитини, її можливості для саморозвитку, забезпечення комфортних, безконфліктних та безпечних умов навчання. Особистісно орієнтоване навчання спрямоване на вирішення завдань розвитку в учнів стійкого інтересу до пізнання, бажання та вміння самостійно вчитися. Впровадження особистісно орієнтованого навчання є складним процесом, тому під час роботи методичних об’єднань слід продовжити вивчення проблем особистісно орієнтованого навчання.
Педагогічні працівники співпрацюють з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок. Комунікація між педагогічними працівниками і батьками є дуже важливою. Від рівня такої комунікації багато у чому залежить навчальний поступ дитини, індивідуальна освітня траєкторія, адаптація до освітнього процесу. Педагогічні працівники у повній мірі інформують батьків про важливі аспекти освітнього процесу у закладі через доступні канали комунікації. Важливою для батьків є інформація про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
Адміністрація ліцею та педагогічний колектив є завжди відкритими для спілкування та співпраці з метою ефективного управління та взаємодії з батьками-партнерами у вихованні та навчанні дітей.
Здобувачі освіти отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень.
• Інформація про критерії оцінювання розміщена на веб-сайті закладу освіти
Освітній процес спрямовується на формування і розвиток ключових компетентностей, посилення ролі особистісного чинника в засвоєнні навчального матеріалу. У зв’язку з цим у ліцеї змінились технології контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів. За компетентнісного підходу оцінюється не обсяг засвоєних знань сам по собі, а те, як ці знання використовуються для вирішення прикладних завдань. Процес впровадження педагогічними працівниками компетентнісного підходу в систему оцінювання вивчається шляхом спостереження за проведенням навчальних занять. Вивчаються також критерії оцінювання, які використовують вчителі при оцінюванні обов’язкових видів робіт.
Система оцінювання в закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання. Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним. Система оцінювання навчальних досягнень учнів буде дієвою, якщо вона сприймається учнями як зрозуміла, чітка і справедлива. Чим конкретніше сформульовані критерії, тим зрозумілішим є завдання для учнів та зростають можливості успішного його виконання.
У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти. Основним індикатором вимірювання результатів освітньої діяльності учнів є їхні результати навчальних досягнень. Розроблена і розбудована система оцінювання навчальних досягнень учнів сприяє мотивації освітньої діяльності учнів та визначає особливості педагогічної діяльності. Система оцінювання навчальних досягнень учнів потребує постійного моніторингу з боку керівництва закладу освіти. Основною метою такого моніторингу є виявлення об’єктивного та раціонального підходу до оцінювання навчальних досягнень учнів з боку вчителя, простеження системності в оцінюванні учнів, динаміки їх навчальних досягнень.
У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання. Оскільки формувальне оцінювання націлене на визначення індивідуальних досягнень кожного учня, не передбачає порівняння навчальних досягненнях різних учнів, широко використовує описове оцінювання, застосовує зрозумілі критерії оцінювання, за якими оцінюють учня, він стає свідомим учасником процесу оцінювання і навчання, забезпечує зворотний зв’язок – отримання інформації про те, чого учні навчилися, а також про те, як учитель реалізував поставлені навчальні цілі, визначає вектор навчання: виконавши завдання, учні дізнаються про те, якого рівня вони наразі досягли і в якому напрямку їм потрібно рухатися далі.
Під час спостереження за навчальними заняттями встановлено, що переважна більшість педагогічних працівників діють на засадах академічної доброчесності та інформують учнів про принципи дотримання академічної доброчесності, практикують використання складених самостійно завдань, роз’яснення щодо написання творів з посиланнями на використані джерела.
4. Напрям «Управлінські процеси закладу освіти»
У закладі освіти затверджено «Стратегію розвитку Буцького ліцею Буцької селищної ради Черкаської області на 2021-2025 роки». Вона відповідає особливостям і умовам діяльності ліцею (тип закладу, мова навчання, територія обслуговування, формування контингенту здобувачів освіти, обсяг і джерела фінансування тощо), передбачає заходи з підвищення якості освітньої діяльності.
Річний план роботи ліцею реалізовує Стратегію його розвитку, складається за участю педагогічного колективу, відображає найголовніші питання діяльності ліцею, погоджується його педагогічною радою. Складається з 10 розділів «Аналіз роботи закладу освіти у 2022/2023 навчальному році та завдання на новий 2023/2024 навчальний рік», «Освітній процес у Буцькому ліцеї Буцької селищної ради» , «Розподіл функціональних обов’язків між членами адміністрації», «Організаційно-методична робота з педагогічними працівниками», «Виховний процес у ліцеї», «Робота з батьківською громадськістю», «Фінансово-господарська діяльність, зміцнення матеріально-технічної бази», «Охорона життя і здоров’я дітей, санітарно-оздоровчі заходи», «Охорона праці», «Додатки». Діяльність педагогічної ради ліцею спрямовується на реалізацію річного плану роботи та Стратегії розвитку закладу освіти.
У закладі освіти затверджено та введено в дію «Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти». Документи оприлюднено на сайті ліцею. Керівництво закладу освіти планує та здійснює заходи щодо утримання у належному стані будівель, приміщення та обладнання, зокрема вивчає стан матеріально-технічної бази, планує її розвиток після знищення будівлі, звертається з відповідними клопотаннями до засновника, здійснює проєктну діяльність.
Психологічний клімат у ліцеї є позитивним для створення психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію здобувачів освіти, їх батьків та педагогічних працівників (за результатами анкет). Надзвичайно важливим для формування атмосфери довіри та сприятливого психологічного клімату є можливість для учасників освітнього процесу впливати на прийняття управлінських рішень
У ліцеї працює шкільний сайт, сторінка закладу у соціальних мережах. Структура та зміст інформації на відкритих загальнодоступних ресурсах відповідає вимогам статті 30 Закону України «Про освіту». Інформація на сайті оголошень, у освітніх спільнотах педагогів та класів у Viber, матеріали шкільного сайту актуальні, вчасно оновлюються. Оприлюднена інформація відображає всі важливі аспекти діяльності закладу освіти.
Заклад освіти повністю укомплектовано кваліфікованими педагогічними працівниками. Штатний розпис закладу освіти забезпечує виконання освітніх програм ліцею. 100 % педагогічних працівників мають відповідну фахову підготовку. Майже всі предмети , учителі яких пройшли підвищення кваліфікації за вказаними напрямами, викладають педагогічні працівники, які мають відповідну освіту, пройшли курси підвищення кваліфікації, атестацію. Вакансій немає. Загальна кількість педагогів у 2022/2023 навчальному році складала 29 осіб, які мають вищу педагогічну освіту.
Відповідно до дипломів про вищу освіту та за результатами атестації педагоги закладу мають такі кваліфікаційні категорії:
Спеціаліст |
Спеціаліст ІІ категорії |
Спеціаліст І категорії |
Спеціаліст вищої категорії |
4 |
3 |
10 |
12 |
Процеси розвитку, виховання і соціалізації в Новій українській школі покликані зробити випускника конкурентноздатним у ХХІ столітті, а поряд з цим із метою задоволення потреб педагогічних працівників в особистісному та професійному зростанні, здатними компетентно впроваджувати освітні технології протягом грудня 2022 року вчителі предметники закладу здійснили навчання за 30-годинною програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників за освітніми галузями «Нова українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти (5-6 клас)», отримавши відповідні свідоцтва , що дозволяє провадження освітньої діяльності у 2023-2024 н.р.
У закладі освіти є документи (Статут та Колективний договір), які визначають принципи матеріального та морального стимулювання працівників, щоб підтримувати високий рівень мотивації їх до ефективної професійної діяльності. Кожного року розподіляються преміальні кошти. Методами морального заохочення є подяки, грамоти, дипломи за сумлінну працю. У закладі освіти практикуються такі форми негрошового стимулювання як проходження позачергової атестації з метою підвищення кваліфікаційної категорії. Працівники закладу обізнані з підставами для матеріального та морального стимулювання. Відповідно до Статуту та Колективного договору матеріальне та моральне заохочення працівників здійснюється систематично.
Робочими групами, відповідно до планів заходів із запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти за визначеними напрямками узагальнювалися результати самооцінювання з подальшим висвітленням на сайті закладу. Серед методів збору інформації були визначені: вивчення документації, спостереження за навчальним заняттям, опитування та анкетування всіх учасників освітнього процесу.
Одним із важливих напрямків удосконалення педагогічної майстерності є атестація вчителів, яка здійснюється у відповідності з чинним законодавством, Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, змінами і доповненнями до нього. Головним завданням атестаційного періоду є комплексна оцінка рівня кваліфікації педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності вчителів різних фахів. Кожен вчитель, який атестувався, у міжатестаційний період працював за власним планом самоосвітньої діяльності. Заключний етап роботи над реалізацією поставлених у ньому завдань відбувався саме під час обміну досвідом на підсумковому засіданні атестаційної комісії в онлайн-режимі. Атестаційна комісія в рамках своїх повноважень вивчала систему роботи вчителів, узагальнювала методичні матеріали, відвідувала уроки , проводила співбесіди та діагностування учнів та їх батьків щодо здатності вчителів знаходити спільну мову з учасниками освітнього процесу, зацікавлювати предметом, вивчалася учительська документація.Атестація 2022-2023 року пройшла згідно плану. Педагогічні працівники, які атестувалися в 2022/2023 н.р, своєчасно здійснили підвищення кваліфікації відповідно фаху та посаді, на яку вони атестувалися з чітко встановленою кількістю годин.
Результати атестації 2022/2023 року такі:
- атестаційною комісією ІІ рівня при Гуманітарному відділі виконавчаго комітету Буцької селищної ради підтверджено раніше присвоєнї кваліфікаційні категорії «спеціаліст вищої категорії»: Свистуну Олексію Степановичу, учителю інформатики, Лесю Василю Павловичу, учителю трудового навчання, технологій, фізики і астрономії, Вовк Тетяні Вікторівні, учительці зарубіжної літератури, мистецтва.
- атестаційною комісією І рівня Буцького ліцею підтверджено та присвоєно наступні категорії: Коліснику Олександру Олексійовичу, учителю історії, основ правознавства, громадянської освіти підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію "спеціаліст першої категорії», Асауленко Наталії Сергіївні, учителю математики присвоєно кваліфікаційну категорію "спеціаліст першої категорії», Свистун Оксані Дмитрівні, бібліотекарю встановлено 10 тарифний розряд.
100 % учасників освітнього процесу вважають, що права та пов’язані з ними обов’язки учасників освітнього процесу, визначені статтями 53-55 Закону України «Про освіту», у ліцеї не порушуються, їх пропозиції враховуються під час прийняття управлінських рішень. У ліцеї є батьківський та учнівський комітети, які беруть участь у вирішенні питань щодо діяльності закладу освіти. Керівництво підтримує освітні та громадські ініціативи учасників освітнього процесу, які спрямовані на сталий розвиток закладу освіти та участь у житті місцевої громади.
Забезпечення академічної доброчесності
У 2022/2023 навчальному році організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти у ліцеї здійснюються на засадах академічної доброчесності.
Педагогічні працівники закладу надають якісні освітні послуги здобувачам освіти з використанням інноваційних технологій навчання, завжди присутні та активні учасники засідань педагогічної ради. Професійна діяльність педагогічних працівників є незалежною від політичних партій, громадських і релігійних організацій.
Педагоги постійно підвищують рівень професійної майстерності шляхом саморозвитку і самовдосконалення, своєчасно проходять курсову підготовки, дотримуються правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, корпоративної етики; об’єктивного і неупередженого оцінюють результати навчання здобувачів освіти, здійснюють контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти, інформують здобувачів освіти про типові порушення.
Здобувачі освіти самостійно виконують навчальні завдання поточного та підсумкового контролю, без використання зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання. Сумлінного, своєчасного та самостійно виконують домашні завдання під час освітнього процесу та дистанційного навчання.
З метою моніторингу за взаємним дотриманням усіма учасниками освітнього процесу морально-етичних норм поведінки, правових норм академічної доброчесності, етики педагогічних працівників.
У закладі розроблене «Положення про академічну доброчесність», схвалено на засіданні педагогічної раді від 03.11.2021, протокол № 3. Всі педагогічні працівники та здобувачі освіти ознайомлені з ним. Звертається увага на посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, відомостей, тверджень, які передбачає академічна доброчесність. Педагогічні працівники розробляють і використовують у роботі власні матеріали, якщо використовуються матеріали з інших джерел, то обов’язково вказують автора. Вчителі знайомлять здобувачів освіти з основами авторського права, проводять бесіди щодо дотримання академічної доброчесності, на уроках дають такі завдання, які унеможливлюють списування.
СЕРПЕНЬ-ВЕРЕСЕНЬ
І.ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Зміст |
Дата |
Відповідальні |
Форма узагальнення |
Відмітка про виконання |
|
1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці |
|
|
|
|
|
Складання та затвердження розкладу уроків, факультативів, консультацій,графіків |
до 01.09 |
Заступник директора з НР |
Розклад |
|
|
Перевірити та здати працевлаштування випускників 11-х класів |
до 10.09 |
Заступник директора з НР |
Інформація, наказ в жовтні |
|
|
Комплектування класів; забезпечення варіативності реалізації профільної освіти та різних форм навчання. |
до 30.08 |
Заступник директора з НВР |
Списки класів, мережа закладу |
|
|
Здійснення комплектування: А) груп для вивчення факультативів;
|
До 06.09 |
Заступники директора з НВР
. |
Списки |
|
|
Складання та затвердження режиму роботи закладу |
до 01.09 |
Заступник директора з НВР |
Наказ |
|
|
Скласти і здати звіти ЗНЗ-1, 77-РВК |
До 05.09 |
Заступник директора з НВР |
|
|
|
Виконання чинного законодавства в частині забезпечення прав неповнолітніх на одержання повної загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році. Контроль за відвідуванням учнями занять. |
Щоденно |
Заступник директора з НВР |
Звіти |
|
|
Підготовка документації до тарифікації педагогічних працівників |
До 01.09. |
Заступник директора з НВР |
|
|
|
Оновлення документів ЦЗ |
до 30.09 |
Відповідальний з охорони праці |
|
|
|
Організація роботи класних керівників |
до 02.09 |
Директор, Заступник директора з ВР |
Графік чергування |
|
|
Організація та проведення фізкультурно-оздоровчої роботи |
Протягом місяця |
Учителі фізичної культури |
План заходів |
|
|
Проведення інструктажів з БЖД для здобувачів освіти ліцею |
01.09 |
Заступник директора з НВР |
наказ |
|
|
Проведення інструктажів з ОП, протипожежної безпеки для працівників |
01.09 |
Відповідальний з охорони праці |
|
|
|
Декада в рамках Всеукраїнського конкурсу –рейду «Увага! Діти на дорозі» |
22.09. |
Заступник директора з НВР |
|
|
|
Організація роботи дітей,які навчаються за межами держави, або дистанційно |
Протягом місяця |
Заступник директора з НВР |
Наказ |
|
|
Тиждень знань з безпеки життєдіяльності |
Протягом місяця |
Заступник директора з НВР., класні керівники |
Наказ матеріали |
|
|
Інвентарізація майна |
серпень |
Завгосп |
|
|
|
Складання актів: санітарно-технічних (кабінетів), заземлення (кабінетів), перевірка засобів пожежогасіння. |
серпень |
Директор, завгосп |
Акти готовності |
|
|
Забезпечити ліцей засобами протипожежної безпеки та дотримуватись заходів протипожежної безпеки |
Протягом місяця |
Директор, завгосп |
Договори |
|
|
Проводити санітарно-просвітницьку роботу із учнями, батьками, працівниками ліцею щодо профілактики інфекційних захворювань, захворювання на грип, гострі респіраторні захворювання, COVID-19 |
До 01.09 |
Заступник директора з НВР, сестра медична |
наказ |
|
|
Промоніторити групу здоров’я, стан здоров’я та розподілити здобувачів освіти на фізкультурні групи |
до 05.09 |
Класні керівники, сестра медична |
наказ |
|
|
Заповнити в класних журналах листки здоров’я. |
до 15.09 |
Класні керівники |
|
|
|
Забезпечення здобувачів освіти підручниками |
до 01.09 |
Заступники |
|
|
|
2.Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
|
|
|
|
|
Складання соціального паспорту |
До 30.09 |
Соціальний педагог |
Соціальний паспорт |
|
|
Профілактичні заходи щодо запобіганню правопорушень, пропусків, булінгу, насилля, неетичної поведінки |
До 30.09 |
Класні керівники, практичний психолог |
|
|
|
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах |
вересень |
Класні керівники, практичний психолог |
Протокол |
|
|
Організація роботи практичного психолога щодо надання допомоги батькам при вирішенні конфліктних питань
|
постійно |
Психологічна служба |
|
|
|
Співпраця з ССД, службою ювенальної превенції, центром соціальних служб |
постійно |
Заступник директора з НВР., соціальний педагог. ,класні керівники |
Журнал реєстрації, плани сумісних заходів |
|
|
3.Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору. |
|
|
|
|
|
Оновлення сайту навчального закладу, ФБ-сторінки освітніми матеріалами для здобувачів освіти та їх батьків |
пр.місяця |
Заступник директора з НВР |
|
|
|
Продовжити співпрацю педагогічного колективу з вищими навчальними закладами, з метою підвищення рівня компетентності ліцеїстів, розширення їх світогляду, формування готовності до подальшого навчання у вищій школі та свідомого професійного самовизначення.
|
постійно |
Директор, заступник директора |
Угоди про спільну діяльність |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Заходи з нагоди Дня Прапора Заходи з нагоди Дня Незалежності Провести Свято першого дзвоника та тематичний Перший урок День батька Заходи з «21 вересня – Всесвітній день миру» Заходи «29.09 – Заходи пам’яті трагедії Бабиного яру» Заходи до Дня партизанської слави |
23.08 24.08 01.09 19.09 21.09 29.09
17-21.09 |
Заступник директора з НВР Класні керівники, Учнівські колективи, ,вчителі історії |
План заходів та сценарії проведення |
|
|
Ціннісне ставлення до себе Розподіл доручень, оформлення роботи груп Бесіди «Правила та єдині вимоги, режимом роботи закладу» День здоров’я |
04-08.09 24.09 09.09 |
Класні керівники Класні керівники Вчителі фізкультури |
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва Всеукраїнський День бібліотек. Бібліотечний квест. |
30.09
|
бібліотекар |
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи Екологічний фотоконкурс |
Пр.місяця |
Класні керівники, завгосп |
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці Заходи «11 вересня - День фізичної культури». Організація та проведення свята «Здоров’я – найбільша цінність людини» |
10.09 |
Заступник директора з ВР, вчителі фізкультури
|
План заходів |
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей Залучення ліцеїстів до діяльності освітніх проєктів |
До 20.09 |
Заступник директора з ВР, Класні керівники, керівники гуртків
|
|
|
|
Практичний психолог. Використання діагностичних методик вивчення особистісних якостей здобувачів освіти, їх пізнавальних інтересів, нахилів і можливостей, а саме: • Дослідження мікроклімату у класному колективі, структури взаємовідносин. • Діагностика та анкетування учнів з метою оцінювання їхнього рівня адаптації; •Попередження виникнення надмірної психологічної напруги в суспільстві, що переживає кризові явища (економічні та політичні кризи, пандемії); Профілактика деструктивної поведінки підлітків:
індивідуальне консультування учнів; • Психологічний супровід обдарованих дітей:
залучення до конкурсів, олімпіад,; •Визначення рівня готовності до переходу у середню ланку; •Визначення статусу дитини у колективі; •Вивчення схильності до суїцидальної поведінки. |
пр.місяця |
Психологічна служба, класні керівники |
|
|
|
4. Бібліотека як простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу |
|
|
|
|
|
Скласти плани проведення «Місячника шкільних бібліотек» та «Тижня дитячої книги» як заходів, що привертають увагу здобувачів освіти до книги, читання та бібліотеки, як до інформаційного центру ліцею. Проведення акції до Всеукраїнського дня бібліотек «Моя улюблена книга бібліотеці» Разом з вчителями-предметниками та класними керівниками спланувати різноманітні бібліотечні заходи у рамках проведення предметних тижнів для активізації пізнавальної діяльності ліцеїстів. |
До 30.-09.2021 |
Заступники |
План
План |
|
|
Уроки бібліотечної грамотності для здобувачів освіти 10-11-х класів
|
Пр. місяця |
Заступники |
Розробка уроку |
|
|
5. Робота органів учнівського самоврядування |
|
|
|
|
|
Засідання парламенту
|
Щопонеділка |
Педагог-організатор,презедент учнівського самоврядування |
|
|
|
Планування роботи на навчальний рік |
вересень |
Педагог-органіатор, Голова учнівського самоврядування |
|
|
|
Оновлення складу учнівського самоврядування, комітетів
|
вересень |
Заступник директора з НВР Голова учнівського самоврядування |
|
|
|
ІІ. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
1. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень. |
|
|
|
|
Бесіди «Ознайомлення з нормативно-правовими документами щодо оцінювання навчальних досягнень ліцеїстів» |
01-05.09 |
Вчителі |
|
|
Бесіди «Ознайомлення з критеріями оцінювання» |
01-05.09 |
Вчителі |
|
|
2.Застосування внутрішньої системи оцінювання роботи закладу освіти. |
|
|
|
|
Тематичний моніторинг. Оформлення та ведення щоденників |
24-28.09 |
Заступник директора |
|
|
Оглядовий моніторинг. Оформлення класних журналів, факультативів, журналів інструктажів |
До 05.09 |
Адміністрація |
|
|
Тематичний моніторинг. Стан працевлаштування випускників |
До 30.09 |
Заступник директора |
|
|
Персональний моніторинг. Проходження медогляду працівниками закладу,дітьми (інформація) |
до 30.08 |
Директор |
|
|
3. Спрямованість системи оцінювання на формування в здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання. |
|
|
|
|
Організація роботи з обдарованими учнями, підготовка до участі у предметних олімпіадах, конкурсах, турнірах, Інтернет-заходах, конкурсу захисту МАН України |
пр.місяця |
Заступник директора з НР, вчителі |
|
|
4. Психологічна служба.
|
|
|
|
|
Психологічний супровід адаптації учнів 1,10-х класів до навчання у ліцеї |
постійно |
Психологічна служба |
|
|
ІІІ. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
|
|
|
|
||
Опрацювання нормативних документів, рекомендаційних листів щодо організації освітньої діяльності, викладання предметів Погодження календарних планів Погодження виховних заходів |
до 03.09 до 03.09 до 15.09 Пр. місяця |
Вчителі Адміністрація Заступник директора Психологічна служба |
наказ |
|
||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
2. Підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників |
|
|
|
|
||
Ознайомлення педагогів з типовим положенням про атестацію педагогічних працівників |
До 20.09 |
Заступник директора |
|
|
||
Спланувати та організувати роботу предметних ШМО |
До 06.09 |
Заступник директора |
Матеріали ШМО |
|
||
Спланувати та організувати роботу ШМО класних керівників 1-11-х класів. |
До 15.09 |
Заступник директора |
Матеріали ШМО |
|
||
Оперативки Планування класними керівниками виховної роботи у 2023/2024 н.р. Календарно-тематичне планування; Ведення шкільної документації у поточному навчальному році.
|
пр.місяця |
Заступники директора
|
Протокол |
|
||
Методична майстерка «Тайм-менеджмент в роботі сучасного педагога» |
23.09 |
Заступник директора |
|
|
||
Самоосвітня діяльность вчителів |
пр..місяця |
Заступник директора |
|
|
||
Участь педагогів та адміністрації закладу у методичних навчаннях, що проводить КЗ ЧІПОПП |
пр..місяця |
Заступник директора |
|
|
||
Засідання атестаційної комісії. 1.Розподіл обов’язків 2.Затвердження плану та графіку роботи |
20.09 |
Голова атестаційної комісії
|
|
|
||
Засідання МО 1.Про підсумки методичної роботи за минулий навчальний рік. 2. Затвердження змісту та структури методичної роботи у 2022/2023 навчальному році. 3. Про методичні рекомендації щодо викладання предметів у новому навчальному році.. 4. Організація науково - дослідної діяльності здобувачів освіти |
06.09 |
Керівники ШМО |
Протоколи |
|
||
Підготовка табелю робочого часу |
до 15.09 |
Відповідальні особи ( завгосп, |
|
|
||
3. Співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти. |
|
|
|
|
||
Участь батьків, громадськості у Святі першого дзвоника |
01.09 |
Класні керівники |
|
|
||
Відкритий діалог з батьками, зустріч адміністрації з представниками батьківських комітетів, загальношкільні батьківські збори, класні збори(онлайн) 1. Зустріч з представниками поліції. 2. Надання слова представнику загальношкільного батьківського комітету. 3. Організація початку навчального року: Структура 2023/2024 навчального року Режим роботи закладу (розклад дзвінків) Розклад уроків, перелік занять варіативної складової навчального плану Підготовка до ДПА, НМТ (для 11 класів) 4. Питання відвідування учнями навчальних занять, відповідальність батьків за стан відвідуваності дитиною навчальних занять. 5. Виховні заходи у закладі та в класі. 6. Профілактика травматизму: Безпечна дорога ,мінна безпека Безпечна поведінка дитини в побуті, під час занять спортом та рухливих ігор 7. Стан адаптації учнів класу до нового навчального року: Запізнення на уроки Організаційна готовність до навчальних занять 8. Підсумки надання довідок Руф’є. Профілактика захворюваності на ГРВІ, корона вірус. 9. Про сайт закладу
|
Пр..місяця |
Директор адміністрація, класні керівники |
Протоколи батьківських зборів |
|
||
Індивідуальні бесіди батьків із класним керівником |
постійно |
Класні керівники |
|
|
||
Планування та організація роботи з представниками батьківської громадськості |
Пр. місяця |
Представники від батьків |
План роботи |
|
||
Організація роботи консультативної психолого-педагогічної служби щодо надання допомоги батькам при вирішенні конфліктних питань |
|
Психологічна служба |
Журнал реєстрації |
|
||
Створення банку даних здобувачів освіти пільгових категорій. |
Пр. місяця |
Соціальний педагог, класні керівники |
Облік дітей |
|
||
5. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності. |
|
|
|
|
|
|
Обговорення питання академічної доброчесності із здобувачами освіти, педагогами та батьками |
пр.місяця |
Педколектив |
Нарада |
|
|
|
ІV. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
|
|
|
|
||
Інструктивно-методична оперативка 1. Про питання щодо стану охорони праці 2. Про дотримання Статуту закладу, Правил внутрішнього розпорядку закладу 3. Про оформлення журналів інструктажів, класних журналів, факультативів 4. Дотримання єдиних вимог до ліцеїстів 5. Про проведення Першого уроку 6. Про опрацювання Методичних рекомендацій щодо викладання предметів, організації освітнього процесу |
щопонеділка |
Директор педагогічний колектив |
Протоколи засідань
Накази вжовтні, грудні ,березень, травень |
|
||
Засідання педради .Підсумки та аналіз діяльності ліцею у 2022/2023 навчальному році.Організація освітнього процесу в закладі 1. Аналіз роботи педагогічного колективу щодо реалізації освітянських завдань у 2022/2023 навчальному році та визначення основних аспектів розвитку системи шкільної освіти у 2023/2024 навчальному році.
|
28.08 |
Директор
|
Протоколи, матеріали педради, наказ |
|
||
Узгодження: Календарно-тематичного планування за семестрами; Календарно-тематичного планування факультативів; Планів роботи предметних ШМО, ШМО класних керівників; Планів роботи з предмета «Захисту України», фізкультурно-оздоровчої роботи; Планів роботи практичного психолога; Плану роботи соціального педагога |
До 10.09 |
Адміністрація |
|
|
||
Підготувати та здати списки працівників, звіт 83-РВК |
до 20.09 |
Адміністрація |
|
|
||
Забезпечення виконання вимог Інструкції щодо ведення шкільної документації |
постійно |
Адміністрація Секретар |
|
|
||
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
|
|
|
|
||
Надання допомоги молодому вчителю в проведенні уроків та веденні шкільної документації (за потреби) |
пр.місяця |
Адміністрація, керівник ШМО |
Протоколи ШМО |
|
||
Підготовка та погодження тарифікаційних списків та навантаження |
до 01.09 |
Заступник директора |
|
|
||
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
|
|
|
|
||
Співбесіда з учителями з питань чергової атестації |
До 05.09 |
Директор., заступник директора |
|
|
||
Співбесіди з новопризначеними вчителями |
03.09 |
Адміністрація |
|
|
||
4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
|
|
|
|
||
Видати накази: Про призначення класних керівників Про підготовку ліцею до нового навчального року По організацію освітнього процесу Про медичне обстеження учнів та працівників ліцею Про призначення відповідальних за ОП, ПБ Про забезпечення пожежної безпеки Про розподіл обов’язків між адміністрацією Про введення ЦЗ Про створення атестаційної комісії Про підсумки медичного огляду учнів та розподіл учнів за різними групами здоров’я Про розподіл педагогічного навантаження Про організацію виховної роботи Про викладання предмета «Зхист Укрїни» у 2023/2024 н. Про проведення моніторингу стану викладання предметів у 2023-2024 н.р. Про затвердження плану роботи з профілактики та попередження булінгу |
01-30
|
Директор |
|
|
||
5. Реалізації політики академічної доброчесності |
|
|
|
|||
Освітня кампанія «Так академічній доброчесності». Ознайомлення з нормативними документами |
пр.місяця |
Колектив |
|
|
||
6. Фінансово-господарська діяльність |
|
|
|
|
||
Тарифікація педагогічних кадрів на 2023/2024 н.р., затвердження штатного розкладу.
|
пр.місяця |
Директор |
|
|
||
Планування затратних статей бюджету на 2023/2024 н.р. |
пр.місяця |
Директор |
|
|
||
Розробка та затвердження комплексних планів матеріально-технічного забезпечення, санітарно-гігієнічних вимог, пожежної безпеки, підготовки до нового навчального року |
Серпень |
Директор, завгосп |
|
|
||
ЖОВТЕНЬ
І.ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Зміст |
Дата |
Відповідальні |
Форма узагальнення |
Примітка про виконання |
1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці |
|
|
|
|
Контроль за відвідуванням учнями занять, попередження пропусків |
Щоденно |
Класні керівники |
Звіти |
|
Аналіз відвідування учнями занять за жовтень |
До 01.11 |
Заступник директора ВР |
Звіт |
|
Організація та проведення фізкультурно-оздоровчої роботи |
пр.місяця |
Вчителі фізкультури |
|
|
Співбесіда з учнями 11 класу щодо питань ЗНО та участі пробномуНМТ |
до 15.10 |
Заступник директора з НВР |
|
|
Проведення первинного інструктажу з БЖД з учнями на осінні канікули |
21-22.10 |
Заступник директора Класні керівники
|
Журнал інструктажів |
|
Проводити санітарно-просвітницьку роботу із учнями, батьками, працівниками ліцею щодо профілактики інфекційних захворювань, захворювання на грип, гострі респіраторні захворювання, COVID-19 |
постійно |
Заступник директора, медична сестра |
|
|
Психологічний супровід адаптації учнів 5-го класу |
до 30.10 |
Психолог, вчителі |
Банк методик, педрада |
|
Проведення навчання по ЦЗ
|
пр.місяця |
Відповідальний з ОП, Штаб ЦЗ |
Матеріали навчання |
|
Проведення тематичних інструктажів 10-11-х класів у рамках класних годин (з правил пожежної безпеки, з правил електробезпеки, з ПДР,мінної безпеки) |
постійно |
Класні керівники |
Журнал |
|
Підготовка до осінньо-зимового опалювального періоду |
пр.місяця |
Директор ,завгосп |
|
|
Проведення занять у тренінгових групах з підготовки випускників до ЗНО та ДПА |
Пр.місяця |
Заступник директора |
|
|
|
|
|
|
|
2.Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
|
|
|
|
Профілактичні заходи щодо запобіганню правопорушень, пропусків, булінгу, насилля, неетичної поведінки
|
До 30.10 |
Класні керівники, психологічна служба |
|
|
Місячник попередження правопорушень |
пр.місяця |
Заступник директора, |
План заходів |
|
Розробка консультацій та рекомендацій «Булінг: поради педагогам, батькам, дітям» |
пр..місяця |
Психолог |
Матеріали |
|
Заходи в рамках Тижня правової освіти |
до 10.10 |
психолог, вчитель історії
|
План заходів |
|
ІІ. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
1. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень. |
|
|
|
|
Бесіди щодо підвищення результативності у навчанні з учнями з середнім рівнем знань. |
11-12.10 |
Вчителі, батьки |
|
|
Офлайн-інтенсив «Кодекс честі у навчанні» |
11-15.10 |
Класні керівники |
|
|
2.Застосування внутрішньої системи оцінювання роботи закладу освіти. |
|
|
|
|
Фронтальний моніторинг. Стан викладання |
До 31.10 |
Адміністрація |
|
|
Класно – узагальнюючий моніторинг. Адаптація учнів 5-го 1-го класів (наказ) |
до 10.10 |
Практичний психолог |
|
|
Тематичний моніторинг. Стан працевлаштування випускників закладу |
До 30.10 |
ЗДВНР |
|
|
3. Спрямованість системи оцінювання на формування в здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання. |
|
|
|
|
Участь здобувачів освіти у І етапі Всеукраїнських предметних олімпіад |
11-22.10 |
Вчителі |
Протоколи олімпіад |
|
Участь здобувачів освіти у Інтернет-олімпіадах |
пр.місяця |
Вчителі |
|
|
Профорієнтаційна робота з старшокласниками, зустрічі з представниками ВНЗ
|
пр.місяця |
Класні керівники |
Журнал реєстрації |
|
4. Психологічна служба.
|
|
|
|
|
Дослідження мікроклімату у класному колективі, структури взаємовідносин. Діагностика та анкетування учнів з метою оцінювання їхнього рівня адаптації. Дослідження темпераменту підлітків. Дослідження акцентуацій характеру підлітків:
Дослідження особливостей розвитку особистості обдарованих дітей:
|
постійно |
Психологічна служба |
Матеріали, звіт |
|
ІІІ. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
|
|
|
|
Опрацювання нормативних документів, рекомендаційних листів щодо проведення І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад |
до 03.10 |
Заступник директора |
|
|
Затвердження графіку та матеріалів проведення І етапу предметних олімпіад, конкурсу ім.П.Яцика, Т.Шевченка |
до 15.10 |
Заступник директора |
Матеріали |
|
Проведення І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад з таких предметів: українська мова: 7-11 клас іноземні мови: 7-11 клас правознавство: 9-11 клас історія: 8-11 клас математика: 6-11 клас біологія: 7-11 клас географія: 7-11 клас хімія: 7-11 клас астрономія: 11 клас фізика: 7-11 клас інформатика:10-11 клас інформаційні технології: 7-11 клас |
11-22.10 |
Заступник директора |
Протоколи матеріали олімпіад |
|
Оформлення заявки на участь у ІІ етапі предметних олімпіад, конкурсів |
22.10 |
Заступник директора |
Заявка ,наказ |
|
Складання та затвердження плану роботи на канікули |
до 22.10 |
Заступник директора, класні керівники учнівське самоврядування |
План |
|
2. Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників |
|
|
|
|
Самоосвітня діяльності вчителів |
пр.місяця |
Вчителі |
|
|
Участь у обласних та міських методичних заходах |
пр.місяця |
Вчителі |
|
|
Підготовка табелю робочого часу |
до 15.10 |
Відповідальні |
Табель |
|
Методичні консультації для вчителів з питань проведення предметних олімпіад |
до 11.10 |
Заступник директора |
|
|
Виготовлення інфографіки з питань проведення атестації |
пр.місяця |
Заступник директора |
Наочні матеріали |
|
Засідання атестаційної комісії 1.Розгляд заяв педпрацівників на чергову, позачергову чи перенесення атестації,результати сертифікації 2.Затвердження списку та графіку атестації.
|
11.10 |
Голова атестаційної комісії |
Протоколи засідань |
|
Засідання методичної ради 1.Про систему роботи педагогів щодо результативної підготовки учнів до участі у Всеукраїнських предметних олімпіадах та конкурсах. 2.Про підготовку до атестації вчителів.
|
20.10 |
Голова методичної ради, члени методичної ради |
Протоколи засідань |
|
«Калейдоскоп уроків» (відкриті уроки вчителів, що атестуються) |
пр.місяця |
Заступники директора |
|
|
Участь педагогів та керівників закладу у методичних навчаннях, що проводить КЗ ЧІПОПП |
пр.місяця |
Заступник директора |
|
|
3. Співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти. |
|
|
|
|
Індивідуальні бесіди, зустрічі з батьками учнів 11 класу щодо питань ЗНО,НМТ
|
08.10 |
|