ПЛАН заходів щодо профілактики булінгу 2022/2023 навчальний рік
ПЛАН
заходів щодо профілактики булінгу
2022/2023 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батькіівських зборах |
Батьки здобувачів освіти |
Вересень |
Директор Практичний психолог |
2 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
Класні керівники |
Жовтень |
Заступник директора з ВР, соц. педагог |
3 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
Педагогічний колектив |
Жовтень |
Заступник директора з ВР, учнівське самоврядування |
4 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
учні 1 – 11 класів |
Упродовж року |
Практичний психолог |
5 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорі |
Квітень |
Директор, Практ. психолог |
6 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Березень |
Практичний психолог |
7 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступник директора з ВР |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Загальношкільні інформаційні хвилинки. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості. |
5 – 11 |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
4 |
Засідання шкільного парламенту «Як довіряти й бути вдячним» |
9-11 |
Лютий |
Педагог-організатор. |
5 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, та уроках історії. |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники, учителі літератури, історії |
6 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
9-11 |
10-14 грудня |
Учитель правознавства, практичний психолог школи, бібліотекар |
Психологічний супровід |
||||
Діагностичний етап |
||||
1 |
– Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року
(За потребою)
|
Класні керівники, соціальний педагог |
2 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
|
Вересень |
Практичний психолог |
3 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-11 |
Упродовж року |
Практичний психолог |
4 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
1-11 |
Упродовж року |
Практичний психолог |
5 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
Практичний психолог, соц. педагог |
6 |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
Практичний психолог, соц. педагог |
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-11 |
Упродовж року |
Практичний психолог |
3 |
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
За запитом |
Січень – Лютий |
Практичний психолог . |
4 |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
|
Упродовж року |
Заступник директора з ВР |
Директору
Буцького ліцею
Буцької селищної ради
Черкаської області
Олексію СВИСТУНУ
(ПІБ учня/учениці, назва закладу, клас)
Адреса фактичного проживання
Контактний телефон
Заява
Я, (ПІБ учня/учениці, вказати клас), повідомляю, що учень або учні (вказати ПІБ учня/учнів, клас) мене ображає/ображають. Це виражається в тому, що ….(перерахувати види образ, цькувань), які були застосовані до мене.
Прошу допомогти у вирішенні даної ситуації, що склалася.
До заяви додаються фото – та відеоматеріали (за наявності).
Дата Підпис
Зразок 2
Директору
Буцького ліцею
Буцької селищної ради
Черкаської області
Олексію СВИСТУНУ
(ПІБ матері, батька або особи яка їх заміняє учня/учениці, назва закладу, клас)
Адреса фактичного проживання
Контактний телефон
Заява
Я, (ПІБ батьків),батько або мати учениці(ПІБ учня/учениці, вказати клас) повідомляю, що учень або учні (вказати ПІБ учня/учнів, клас) ображає/ображають мою дитину. Це виражається в тому, що ….(перерахувати види образ, цькувань), які були застосовані до неї.
Прошу допомогти у вирішенні даної ситуації, що склалася.
До заяви додаються фото- та відеоматеріали (за наявності).
Дата Підпис