A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Буцький ліцей Буцької селищної ради Черкаської області

Опитувальник «Знання правил поведінки в навчальному закладі»

Дата: 11.10.2023 12:21
Кількість переглядів: 13

 

Опитувальник
«Знання правил поведінки в навчальному закладі»
(Анастасія Тінякова)

 

Шановний експерте! Вам запропоновані твердження, кожне з яких характеризує знання учня про правила поведінки в навчальному закладі. Прочитайте уважно кожне із наведених тверджень і поставте позначку у стовпчику, що відповідає рівню знань учня.

 

Бланк до опитувальника

ПІБ учня

Клас

Дата

ПІБ експерта

 

Зміст

Рівень

високий

середній

низький

1

Час початку занять

     

2

Місце проведення занять

     

3

Правила поведінки під час занять

     

4

Правила поведінки на перерві

     

5

Вимоги вчителя

     

6

Як організувати своє робоче місце

     
 

Загалом

     

 

Інструкція

Експерт (фахівець психологічної служби, а за його відсутності — педагог) спостерігає за учнем під час навчальної діяльності протягом певного періоду. Тривати спостереження повинно не менше одного-двох тижнів. Після цього експерт заповнює бланк. 

 

Аналіз та інтерпретація результатів

Якщо експерт ставить позначку у стовпчику «знає», то така відповідь оцінюється +1 бал. Якщо експерт відповідає: «знає недосконало», то — 0 балів, «не знає» — – 1 бал.

Для обрахування результатів, отриманих за допомогою опитувальника, вираховуємо середнє значення. За результатами опитування соціальний педагог зараховує учня до певного типу.

Учні першого типу, які набрали від 2 до 6 балів, проінформовані та засвоїли про правила внутрішнього розпорядку навчального закладу. Додаткової уваги з боку педагогічних працівників, зокрема практичного психолога, не вимагають, якщо ретельно їх дотримуються.

Учні другого типу, які набрали від –2 до +2 балів, в цілому засвоїли норми та правила внутрішнього розпорядку навчального закладу, але не в повному обсязі. Класному керівнику варто провести індивідуальні бесіди із цими учнями, щоб роз’яснити ті аспекти функціонування навчального закладу, які учні не засвоїли.

Учні третього типу, які набрали від –6 до –2 балів, норми та правила внутрішнього розпорядку навчального закладу не засвоїли. Із цими учнями має бути проведена додаткова робота з боку педагогічних працівників, зокрема практичного психолога та соціального педагога за їх наявності. Учням слід детально роз’яснити внутрішні шкільні правила.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень