A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Буцький ліцей Буцької селищної ради Черкаської області

Освітня програма

Дата: 02.09.2021 14:51
Кількість переглядів: 21

ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

БУЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

Опорного закладу загальної  середньої освіти  І-ІІІ ступенів

Буцької селищної ради

Уманського району Черкаської області

                                       на 2021/2022 навчальний рік                  

 

 

 

 

 

 

 

 

СХВАЛЕНО

рішенням педагогічної ради школи

Протокол № 1   від 30.08.2021р.

Голова педагогічної ради __________ 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор закладу

загальної середньої освіти __________  Олексій СВИСТУН

 

 

 

 

НАДАНО ЧИННОСТІ ТА ВВЕДЕНО В ДІЮ

Наказ № ______________  від _______________   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛИСТ  ПОГОДЖЕННЯ

 

Опорного закладу загальної  середньої освіти  І-ІІІ ступенів

Буцької селищної ради

Уманського району Черкаської області

на 2021/2022 навчальний рік

 

 

В.о головного   бухгалтера Гуманітарного відділу виконавчого комітету Буцької селищної ради               _________________ Катерина МЕДВЕДЄВА

 

 

ПОГОДЖУЮ

В.о начальника Гуманітарного відділу виконавчого комітету Буцької селищної ради    _______________  Людмила ДАНИЛЮК

 

 

 

 

 

I. ВИМОГИ ДО ОСІБ, ЯКІ МОЖУТЬ РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ

Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»). Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти за інших умов

 

ІІ. ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ НАВЧАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ВІДПОВІДНОМУ РІВНІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, ЦОГО РОЗПОДІЛ МІЖ ОСВІТНІМИ ГАЛУЗЯМИ ЗА РОКАМИ НАВЧАННЯ

 

Освітня програма передбачає:

-        формування основ соціальної адаптації та  життєвої компетентності

дитини;

-        виховання  елементів  природодоцільного світогляду, розвиток  позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля;

-        утвердження  емоційно-ціннісного  ставлення до практичної та  духовної  діяльності людини, розвиток потреби в  реалізації власних творчих здібностей.

 Для 1-2 класів – складена за Типовими освітніми програмами для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна – Нова українська школа, затверджено Наказ МОН України №1272 від 08.10.2019 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти», додаток 1.

Для 3-4 класів – складена за Типовими освітніми програмами для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна – Нова українська школа, затверджено Наказ МОН України №1273 від 08.10.2019 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти», додаток 1.   

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 1-4-х класів 3500 годин/навчальний рік:

для 1 класу- 805 годин/навчальний рік

для 2 класу – 875 годин/навчальний рік,

для 3 класу – 910 годин/навчальний рік,

для 4 класів –  910 годин/навчальний рік.

Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані школи І ступеня, додаток 1          

Для 5,6,7,8,9 класів – складена за Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки  України від 20.04.2018  № 405, додаток 2.

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 5-9-х класів закладів загальної середньої освіти складає 7927,5 годин/навчальний рік:

 для 5 класу – 1120 годин/навчальний рік,

 для 5-б класу – 997,5 годин/навчальний рік

для 6 класу – 1102,5 годин/навчальний рік,

для 7 класу – 1190 годин/навчальний рік,

для 7 класу – 1155 годин/навчальний рік,

для 8 класу – 1137,5 годин/навчальний рік,

для 9 класу – 1225 годин/навчальний рік.

Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані ІІ ступеня закладу загальної середньої освіти (далі –навчальний план), додаток 2.

Для  10-11 класів - складений за Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти  ІІІ ступеня, затвердженими  наказом Міністерства освіти і науки  України від 20.04.2018  № 408 (в редакції наказу Міністерства освіти і науки  України від 28.11.2019  № 1493  ).

 Загальний обсяг навчального навантаження здобувачів профільної середньої освіти для 10-11-х класів складає 2292,5 годин/навчальний рік:

для 10 класу – 1172,5 годин/навчальний рік,

для 11 класу – 1120 годин/навчальний рік.

 Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані ІІІ ступеня  закладу загальної середньої освіти, додаток 3.

Для індивідуальної форми навчання складений відповідно до  Типової освітньої програми спеціалізованих закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами   (наказ МОН  України  від 12.06.2018 №62  зі змінами, накази МОН від26.07.2018 №815,від 10.06.2019 №808) додаток 4.

  Для індивідуальної (патронаж) форми навчанняскладений відповідно до

Типових освітніх  програм початкової    освіти НУШ-2 (наказ  Міністерства освіти і науки України № 1273 від 08.10.2019р.(3-4 кл.)) додаток 4.

 

         Опорний заклад загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів  Буцької селищної ради Уманського району Черкаської області. Форма власності комунальна.

      Згідно   Закону України “Про загальну середню освіту” в 2020/2021 навчальному року Опорний заклад загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів Буцької селищної ради  Уманського району Черкаської області працюватиме за  загальноосвітнім  напрямком.     

У 2021-2022 навчальному році функціонує 14 класів, в яких навчається 220 учнів: І ступінь — 5 класи —82  учнів; ІІ ступінь — 7 класів — 117 учнів; ІІІ ступінь — 2 класи — 21 учні. Навчальні плани розроблені на виконання закону України “Про повну загальну середню освіту освіту” (2020 рік). Враховано вимоги Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” (2016 рік) та Концепції профільного навчання у старшій школі (2013 рік) щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. навчальні плани початкової, основної і старшої шкіл передбачають реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану через навчальні предмети і курси за вибором. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, обов’язкову для всіх та варіативну складову, в якій передбачені додаткові години на факультативи, індивідуально - групові заняття. Навчальні плани зорієнтовані на роботу школи за 5-денним навчальним тижнем. Заняття організовуються за семестровою системою. При визначенні гранично допустимого навантаження учнів ураховані санітарно-гігієнічні норми та нормативну (скорочену) тривалість уроків:

 у 1 класі — 35 хвилин,

 2-4 класах — 40 хвилин,

 5-11 класах — 45 хвилин.

 На виконання статті 12 Закону України “Про повну загальну середню освіту”, з метою впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти створено робочі навчальні плани закладу.

 

Клас

1

2

3

4-А

4-Б

5-А

5-Б

6

7-А

7-Б

8

9

10

11

по школі

Хл-ків

9

11

9

9

10

4

8

11

8

7

15

9

4

-

114

Дів-ток

12

4

8

6

4

10

7

11

7

6

7

7

9

8

106

К-ть

учнів

21

15

17

15

14

14

15

22

15

13

22

16

13

8

220

      Мережа класів та учнів

 

 

Ключові  компетентності

 

1.Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування.

2.Спілкування іноземними мовами. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування.

3.Математична грамотність. Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.

4.Компетентності в природничих науках і технологіях. Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.

5.Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

6.Уміння навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

7.Соціальні і громадянські компетентності. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

8.Підприємливість. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Здатність до підприємницького ризику.

9.Загальнокультурна грамотність. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

10.Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

 

Наскрізні  лінії

Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; вони враховуватимуться  при формуванні шкільного середовища.

Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.

1.Для наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» – це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.

2.Метою вивчення наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

3.Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

4.Вивчення наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

 

ІІІ.ПЕРЕЛІК ВАРІАТИВНИХ ТИПОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ ТА МОДЕЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ

 

Особливості організації освітнього процесу

Початкова школа

      Навчальні плани школи  І ступеня складені на основі:

- 1-4 класи за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна – Нова українська школа, затвердженою Колегією Міністерства освіти і науки України 23.02.2018,  за п’ятиденним робочим тижнем.

    Вивченні української мови в 1 класі:

- українська мова – 5 годин;

- українська мова в інтегрованому курсі – 2 години,

Інтегрований курс «Я досліджую світ» – 5 годин.

     Години навчального предмета фізична культура у 1-4 класах не розподілені між фізичною культурою та хореографією.

Буде проведено поділ класів на групи при вивченні таких предметів:

   За рахунок годин варіативної частини навчального плану введено  індивідуальні години:

      Індивідуальна година (матем. укр. мова) – 1,2, 3, 4-А,4-Б класи – по  1 год.    

Буде проведено поділ класів на групи при вивченні таких предметів:

Предмет

3кл.

Разом

1

Інформатики

2

2

 

Всього

2

2

 

Додаток 1

складений відповідно до

Типових освітніх  програм

початкової    освіти НУШ-2

(наказ  Міністерства освіти і науки

 України № 1272 від 08.10.2019р.(1-2кл.),

наказ  Міністерства освіти і науки

 України № 1273 від 08.10.2019р.(3-4 кл.))

 

Навчальний план

для початкової школи ( 1-4 класи) з навчанням українською мовою

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень у класі

 

1

2

3

4-а

4-б

Разом

Українська мова

 

5

5

5

5

5

20

Іноземна  мова

2

3

3

3

3

14

Математика

3

3

4

4

4

18

Я досліджую світ

7

8

7

7

7

29

Інформатика

 

 

1

1

1

3

Мистецтво:

     Образотворче мистецтво

     Музичне мистецтво

 

1

1

 

1

1

 

1

1

 

1

1

 

1

1

 

5

5

Фізична культура

 

3

3

3

3

3

15

Усього

19+3

21+3

22+3

22+3

22+3

 

Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять

1

 

 

1

1

1

1

 

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

20

22

23

23

23

 

Всього використано по школі

23

25

26

26

26

126

 

 

 

 

 

 

 

  Варіативна частина навчального плану у 1-4 класах  використана на 100 %

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна школа

 

     Навчальні  плани  школи  ІІ ступеня складені  на основі Типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затверджених наказом Міністерства освіти і науки  України від 20.04.2018  № 405 за п’ятиденним робочим тижнем.

 Варіативна складова навчального плану у школі ІІ ступеня використана на:

    Факультативи:

-  «Основи християнської етики» (7  класи)  - по 1 год.

-  «Основи зорової (візуальної) поезії»  ( 9 клас) -1 год.

     Додаткові години на вивчення трудового навчання  у 5-а клас -  1,5 год., 5-б-6 класах по 2 год., у 7,8,9 класах  по - 1год.

Буде проведено поділ класів на групи при вивченні таких предметів:

Предмет

6кл.

8кл.

Разом

1

Інформатики

2

2

4

 

Всього

2

2

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

                                                складений відповідно до

таблиці 1(5-б, 6-9 класи),

таблиці 3(5-А клас ),

 таблиці 10 (7-А клас)

                                                Типової освітньої програми

                                                (наказ  Міністерства освіти і науки

                                                України  від 20.04.2018 №405)

Навчальний план 5-9 класів з навчанням українською мовою

 

Освітні галузі

Предмети

Кількість годин на тиждень у класах

5-А

5-Б

6

7-А

7-Б

8

9

 

Мови і літератури

Українська мова

3,5

3,5

3,5

2,5

2,5

2

2

19,5

Українська література

2

2

2

2

2

2

2

14

Зарубіжна література

2

2

2

2

2

2

2

14

 

Англійська мова

5

3

3

2

3

3

3

22

 

Німецька мова

2

 

 

2

 

-

-

4

Суспільство-знавство

Історія України

1

1

1

1

1

1,5

1,5

8

Всесвітня історія

-

 

1

1

1

1

1

5

Основи правознавства

-

 

 

 

 

-

1

1

Мистецтво*

Музичне мистецтво

1

1

1

1

1

-

-

5

Образотворче мистецтво

1

1

1

1

1

-

-

5

Мистецтво

-

 

 

 

 

1

1

2

Математика

Математика

4

4

4

 

 

-

-

12

Алгебра

-

 

 

2

2

2

2

8

Геометрія

-

 

 

2

2

2

2

8

Природо-знавство

Природознавство

2

2

 

 

 

-

-

4

Біологія

-

 

2

2

2

2

2

10

Географія

-

 

2

2

2

2

1,5

9,5

Фізика

-

 

 

2

2

2

3

9

Хімія

-

 

 

1,5

1,5

2

2

7

Технології

Трудове навчання

2

2

2

1

1

1

1

10

Інформатика

1

1

1

1

1

2

2

9

Здоров’я і фізична культура

Основи здоров’я

1

1

1

1

1

1

1

7

Фізична культура**

3

3

3

3

3

3

3

21

Разом

27,5+3

23,5+3

23,5+3

29+3

28+3

28,5+3

30+3

 

Додатковий час на предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації

Факультативи:

  1. Основи християнської етики
  2. Основи зорової (візуальної) поезії
  3. Трудове навчання (додаткові год.)

1,5

 

 

 

 

 

1,5

2,5

 

 

 

 

 

2

3,5

 

 

 

 

 

2

3

 

 

 

1

 

1

2,5

 

 

 

1

 

1

3

 

 

 

 

 

1

3

 

 

 

 

1

1

 

19

 

 

 

2

1

9,5

Гранично допустиме навчальне навантаження

28

28

31

32,5

32

33

33

 

Всього (без урахування поділу класів на групи)

32

28,5

31,5

34

33

32,5

35

226,5

 Варіативна частина навчального плану використана у 5-9 класах на 65,8 %                                   

Програмне забезпечення варіативного компоненту основної школи

№ зп

Назва курсу

Клас

К-сть

годин

Науково-методичне забезпечення (програма)

1

 

 

 

 

Основи християнської етики

 

 

 7

 7-Б

    

 

 

 

 

 

 

1

1

 

 

 

 

Програма «Основи християнської етики для учнів 5-6 класів» рекомендована Міністерством освіти і науки України ( Лист 8/1-2 від 29 червня 2006 року)

 Навчальна програма  для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи християнської етики.1-11класи.- Острог: Видавництво Нац. університету «Острозька академія» , 2010.

 

2

Основи зорової (візуальної) поезії

9

1

Програми факультативних курсів та курсів за вибором, з української мови й літератури:5-11класи /Т. Гнаткович, О. Калинич,та інші.-К:Дивослово, 2021.  Схвалено МОН України ( Лист інституту модернізаціїзмісту освіти від 04.07.2019р.№22.1/12-Г-551)

 

Старша  школа

 

Навчальні плани школи ІІІ ступеня складені на основі Типової  освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженої  наказом Міністерства освіти і науки  України від 28.11.2019  № 1493 для 10-11 класів, за п’ятиденним робочим тижнем. Навчальний план охоплює інваріантну частину, сформовану на державному рівні та варіативну частину.

 

Варіативна складова навчального плану у школі ІІІ  ступеня використана на:

Факультативи:

  - «Стилістика української мови» 10 клас – 1 год.

                                                           11 клас  –   1 год.

       -« Культура та мистецтво Великої Британії» 11 клас – 1 год.

       - «Методи розв’язування  задач з математики»   10 клас – 1 год.

                                                                                          11 клас –  по 1 год.

 

Додаткові години  для:

 Предмета «Захист України  10 клас – 1,5 год.

 

 

 

 Додаток № 3

                                                складений відповідно до таблиці 2

                                                Типової освітньої програми

                                                (наказ  Міністерства освіти і науки

                                                України від 28.11.2019  № 1493, додаток 2)

Навчальний план для 10-11 класів  загальної середньої освіти

Навчальні предмети

Кількість годин на

тиждень у класі

Всього

10

11

 

Базові предмети

27+3

27+3

 

Українська мова

2

2

4

Українська література

2

2

4

Зарубіжна література

1

1

2

Іноземна  мова

2

2

4

Історія України

1,5

1,5

3

Всесвітня історія

1

1

2

Громадянська освіта

2

-

2

Математика

3

3

6

Біологія і екологія

2

2

4

Географія

1,5

1

2,5

Фізика і астрономія

3

4

7

Хімія

1,5

2

3,5

Фізична культура

3

3

6

Захист України

1,5

1,5

3

Вибірково-обов'язкові предмети:
Інформатика

Технології

Мистецтво

3

 

1,5

1,5

3

1,5

1,5

 

1,5

3

1,5

Додаткові години на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні курси та індивідуальні заняття

 Предмет «Захист України»

8

 

 

1,5

8

 

 

 

 

 

1,5

 

Факультативи:

    Стилістика української мови

    Культура та мистецтво Великої Британії

    Методи розв’язування  задач із математики

 

1

 

1

 

1

1

1

 

2

1

2

Гранично допустиме тижневе навантаження на учня

33

33

 

Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи)

 

 

 

Використано по школі

33,5

32

65,5

                             

Варіативна частина навчального плану використана  у 10-11 класах на 40,6%

 

Програмне забезпечення варіативного компоненту старшої школи

 

№ зп

Назва курсу

Клас

К-сть

годин

Науково-методичне забезпечення (програма)

1

Стилістика української мова

10

11

1

1

Програма  факультативного курсу « Стилістика української мови». 10-11 клас Авраменко О.М., Чукіна В.Ф.-К: Грамота, 2017.

2

Методи розв’язування задач з математики

10,

11

1

1

Програма з математики для допрофільної підготовки та профільного навчання (частина ІІ). Допрофільна підготовка: Факультативи та курси за вибором (Упоряд. Н.С. Прокопенко ., О.П. Вашуленко., О.В. Єргіна.  -Х.:Вид-во «Ранок», 2011: Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах науко-методичною комісією з математики НМР з питань Міністерства освіти і науки України ( протокол від 24.06.2011р. 3;)

3

Культура та мистецтво Великої Британії

 

11

1

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ЕЛЕКТИВНИХ КУРСІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ

ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Культура та мистецтво Великої Британії

Рекомендовано для використання в навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних

закладів (протокол комісії з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти МОН України

№ 1 від 11.03.2015 р.) Експерт: О. Я. Коваленко, головний спеціаліст департаменту загальної

середньої та дошкільної освіти МОН України

 

 

Варіативна частина навчального плану використана  у  І ступеня – 100%

ІІ ступеня – 65,8%, ІІІ ступеня – на 40,6 %.  Всього по школі – на 60 %.  

 

 

 

Індивідуальна форма навчання

 

Індивідуальний навчальний план

учня 4-а класу Гончара Миколи Володимировича

на  202-2021 навчальний рік

 

                                                                                                                                  

Додаток 4

складений відповідно до

Типових освітніх  програм

початкової    освіти НУШ-2

(наказ  Міністерства освіти і науки

 України № 1273 від 08.10.2019р.(3-4 кл.))

 

Навчальний план

 

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

Українська мова

Літературне читання

 

2

1

Іноземна  мова

1

Математика

3

Я досліджую світ

1

Інформатика

0,5

Мистецтво:

     Образотворче мистецтво

     Музичне мистецтво

0,5

0,5

Фізична культура

 

0,5

Усього

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний навчальний план

учня 6 класу Дячука Володимира Віталійовича

на  202-2021 навчальний рік

 

Додаток 4

 Складений відповідно до таблиці №18 

Типової освітньої програми спеціалізованих

закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

для дітей з особливими освітніми потребами                                     

                                           (наказ МОН  України  від 12.06.2018 №62

  зі змінами , накази МОН від 26.07.2018 №815,

 від 10.06.2019 №808)

 

                                           Навчальний план

 

Освітні галузі

Навчальні предмети

Кількість годин

Мови і літератури

Українська мова

2

Українська література

2

Математика

Математика

2

Природознавство

Природознавство

1

 

Географія

1

Технології

Трудове навчання

1

Інформатика

1

Здоров’я і фізична культура

Основи здоров’я

1

Фізична культура

1

Мистецтво

Музичне мистецтво

1

 

Образотворче мистецтво

1

РАЗОМ

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV.ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку, екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, які вчитель організує у межах уроку або в позаурочний час.

           Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та       розширюватися у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

У зв’язку із світовим викликом щодо епідеміологічної ситуації, яка розпочалась у 2020 році, що також має місце в Україні, та необхідністю ведення карантинних заходів задля запобігання поширенню вірусних хвороб, забезпечення якісного виконання освітньої програми в 2021/2022 навчальному році в закладі можливе навчання з використанням технологій дистанційного навчання(платформи Zoom, Google Classroom, Google Meet), відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН від 08.09.2020 № 1115 

 

V.ОПИС ІНСТРУМЕНТАРІЮ ОЦІНЮВАННЯ

 

         Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів:

 - кадрове забезпечення освітньої діяльності;

 - навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності;

 - матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності;

 - якість проведення навчальних занять;

 - моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей).

 - завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

 - оновлення методичної бази освітньої діяльності;

 - контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;

 - моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;

- створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.                                  

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів, окреслених Типовими освітніми програмами. Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості перевіряти його на практиці й встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

 

 

Структура 2021/2022 навчального року

 

  1. Початок та закінчення навчального року.

Відповідно до  Розділу ІІІ статті 10 Закону України «Про повну  загальну середню освіту» 2021/2022 навчальний рік розпочнеться 1 вересня 2021 року святом – День знань – і  триватиме 175 днів та закінчиться не пізніше  1 липня 2022 року.

 

  1. Поділ на семестри.

Навчальні заняття для учнів 1-11 класів організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 01 вересня по 30 грудня 2021 року,

ІІ семестр – з 17  січня по 7 червня 2022 року.

 

  1. Проведення канікул.

Впродовж навчального року для учнів 1-11 класів проводяться канікули:

 - осінні - з 27 жовтня по 31 жовтня 2021 року;

 - зимові - з 31 грудня 2021 року по 16 січня 2022 року;

 - весняні - з 26 по 03 квітня   2022 року.

Додаткові канікули для першого класу

  • з 21 лютого по 27 лютого

Навчальні екскурсії та навчальна практика проводяться згідно  рішення педагогічної ради школи та додатку до листа МОН України від 06.02.08 №1/9-61 «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень