Наказ підсумки проведення контрольних робіт за 2021-2022 н.р.
НАКАЗ
смт Буки
від 10 червня 2022 року № 140-ос
Про підсумки проведення
контрольних робіт за 2021-2022 н.р.
У травні-червні 2022 року згідно з річним планом роботи закладу були проведені підсумкові контрольні роботи з основних навчальних предметів, під час яких перевірено стан дотримання державних вимог щодо змісту і обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів. Тексти та завдання для контрольних робіт підібрані відповідно до навчальних програм.
Основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамоти є диктант, під час якого перевіряються вміння правильно писати слова на вивчені орфограми та словникові слова, написання яких треба запам’ятати, вживати розділові знаки відповідно до опрацьованих правил.
Результати диктантів:
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.р. |
За рік |
||||
5-б |
14 |
14 |
2 |
7 |
4 |
1 |
5,5 |
5,8 |
Бортник В.М |
7-а |
15 |
15 |
1 |
5 |
5 |
4 |
7,5 |
7,0 |
Бортник В.М |
8 |
22 |
22 |
7 |
9 |
5 |
1 |
5,0 |
5,3 |
Бортник В.М. |
10 |
15 |
15 |
1 |
4 |
2 |
8 |
7,8 |
7,3 |
Бортник В.М. |
При написанні диктанту були допущені такі типові помилки:
учнями 5-го класу – написання ненаголошених е-и в коренях слів, написання не з дієсловами, написання слів із апострофом; розділові знаки в простому реченні;
учнями 7-го класу– написання прислівників, –ться в кінці дієслова, правила переносу слів, розділові знаки у простому ускладненому реченні;
учнями 8-го класу – написання власних прислівників, не з різними частинами мови , розділові знаки в ускладнених простих реченнях;
учнями 10-го класу – написання прислівників, складних прикметників;
Об’єктами перевірки навчальних досягнень учнів із математики є знання, уміння і навички, засвоєння яких передбачено програмою з математики для базової і основної школи, здатність застосовувати вивчений матеріал під час розв’язування стандартних і творчих завдань. Знання, уміння і навички із математики перевірялися у письмовій формі.
Результати контрольних робіт із математики, алгебри і геометрії такі:
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.Р. |
За рік. |
||||
5-б |
14 |
14 |
2 |
5 |
4 |
3 |
6,6 |
6,1 |
Демчук Л.М. |
6 |
22 |
22 |
6 |
6 |
8 |
2 |
5,7 |
6,1 |
Павленко Т.А |
7-а(г) |
15 |
15 |
1 |
7 |
4 |
3 |
6,3 |
6,2 |
Демчук Л.М. |
7-а(а) |
15 |
15 |
1 |
9 |
4 |
- |
5,3 |
4,1 |
Демчук Л.М. |
7-б(г) |
14 |
14 |
3 |
7 |
3 |
1 |
5,1 |
4,9 |
Демчук Л.М. |
7-б(а) |
14 |
14 |
3 |
8 |
2 |
1 |
5,1 |
5,1 |
Демчук Л.М. |
8 (а) |
22 |
22 |
5 |
14 |
4 |
- |
5,2 |
5,2 |
Демчук Л.М. |
8(г) |
22 |
22 |
4 |
9 |
8 |
1 |
5,6 |
5,0 |
Демчук Л.М. |
9(а) |
18 |
18 |
1 |
9 |
6 |
2 |
6,0 |
6,0 |
Демчук Л.М. |
9(г) |
18 |
18 |
4 |
6 |
6 |
2 |
5,7 |
6,6 |
Демчук Л.М. |
10(г) |
15 |
15 |
3 |
3 |
5 |
4 |
6,7 |
7,2 |
Демчук Л.М. |
10(а) |
15 |
15 |
1 |
5 |
3 |
6 |
7,2 |
7,1 |
Демчук Л.М. |
11(а) |
8 |
8 |
- |
3 |
3 |
2 |
7,5 |
7,6 |
Демчук Л.М. |
11(г) |
8 |
8 |
- |
1 |
3 |
4 |
9,0 |
9,1 |
Демчук Л.М. |
У ході виконання робіт були допущені такі помилки:
учнями 5-Б класу –при обчисленні, розв’язуванні задач на знаходження периметру та об’єму;
учнями 6 класу – у виразах на дії з додатніми і від’ємними числами, у розв’язуванні задач на знаходження відсоткового значення і за допомогою рівнянь, при розкритті дужок, побудові паралельних і перпендикулярних прямих ;
учнями 7-их класв – при виконанні завдань на застосування формул скороченого множення, виразів із степенями, розв’язуванні систем рівнянь із двома змінними, у задачах на доведення властивості кутів, які утворились при перетині паралельних прямих січною, знаходження кутів трикутника;
учнями 8-го класу – при записі числа в стандартному вигляді, розв’язуванні дробово-раціональних рівнянь та задач, застосуванні формул площ чотирикутників, доведенні ознак подібності трикутників;
учнями 9-го класу – при розв’язуванні нерівностей, розкладанні многочленів на множники, розв’язуванні задач за допомогою дробово-раціональних рівнянь, застосуванні формул площ трикутників, круга і квадрату, теореми косинусів, рівняння кола;
учнями 10-го класу – при розв’язуванні тестових завдань, застосуванні формул, поясненні перетворення властивостей у геометричних задачах, ознаки подібності трикутників, взаємне розміщення прямих у просторі;
учнями 11-го класу – при знаходженні відсотків від числа, обчисленні логарифмів, площ фігур обмежених графіком функцій, розв’язуванні задач на обчислення площ поверхонь і об’ємів многогранників.
Окремі учні 9-11-х класів виконували лише тестову частину контрольних робіт, що відповідала початковому та середньому рівням.
Підсумки контрольних робіт із біології такі:
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.Р. |
За рік |
||||
7-а |
15 |
15 |
1 |
2 |
6 |
5 |
7,0 |
6,9 |
Балагута Ф.М. |
7-б |
14 |
14 |
4 |
2 |
7 |
1 |
5,7 |
5,1 |
Балагута Ф.М. |
8 |
22 |
22 |
3 |
9 |
6 |
4 |
6,4 |
5,2 |
Балагута Ф.М. |
9 |
18 |
18 |
- |
8 |
7 |
2 |
6,4 |
6,8 |
Балагута Ф.М. |
10 |
15 |
15 |
- |
4 |
3 |
7 |
8,1 |
8,0 |
Балагута Ф.М. |
11 |
8 |
8 |
- |
- |
2 |
6 |
10,1 |
10,0 |
Балагута Ф.М. |
Частина учнів не знає програмового матеріалу, допускає помилки при визначенні термінів, пов’язаних із будовою рослини, клітини та тварини; допущено помилки на встановлення відповідності органів людини та їх функцій, при розв’язуванні задач.
Підсумки контрольних робіт із хімії такі:
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.Р. |
За рік |
||||
7-а |
15 |
11 |
1 |
1 |
6 |
3 |
7,6 |
6,6 |
Іванюк О.Я. |
7-б |
14 |
9 |
- |
5 |
3 |
1 |
6,4 |
6,2 |
Іванюк О.Я. |
8 |
22 |
18 |
1 |
3 |
9 |
5 |
7,8 |
7,0 |
Іванюк О.Я. |
9 |
18 |
13 |
- |
- |
8 |
5 |
9,0 |
7,8 |
Іванюк О.Я. |
10 |
15 |
15 |
- |
1 |
6 |
8 |
9,1 |
8,6 |
Іванюк О.Я. |
11 |
8 |
8 |
- |
2 |
2 |
4 |
9,0 |
9,1 |
Іванюк О.Я. |
Учні 7 класів допускають помилки про розв’язуванні розрахункових задач за хімічними рівняннями. Учні 8-9 класів допустили помилки про розв’язуванні задач на визначення маси та кількості речовини. Учні 10 класу допустили помилки при виведенні формули невідомої речовини. Учні 11 класу допустили помилки при розв’язуванні розрахункових задач на визначення масової частки розчинної речовини.
Результати контрольних робіт із фізики такі:
Клас |
К-сть учнів |
Писали |
Рівні навчальних досягнень |
Середній бал |
Вчитель |
||||
початко-вий |
серед-ній |
достат-ній |
висо-кий |
К.Р. |
ІІ сем. |
||||
8 |
22 |
22 |
2 |
12 |
8 |
- |
7,1 |
7,4 |
Лесь В.П. |
9 |
18 |
18 |
0 |
8 |
8 |
2 |
7,5 |
8,0 |
Лесь В.П. |
10 |
15 |
15 |
1 |
9 |
3 |
2 |
7,2 |
8,0 |
Лесь В.П. |
11 |
8 |
8 |
0 |
2 |
5 |
1 |
7,1 |
8,2 |
Лесь В.П. |
При виконанні контрольних робіт учнями були допущені такі помилки:
учнями 7-8-их класів – допущено помилки при переведенні одиниць вимірювання, при обчисленнях, не записано одиниці вимірювання фізичних величин;
учнями 9-го класу - помилки в обчисленнях, при записі одиниць виміру фізичних величин, при переведенні похідних та частинні одиниці в стандартний запис числа, при записуванні фізичних формул.
учнями 10-11-их класів – відсутні записи одиниць вимірювання фізичних величин, допущено помилки в обчисленнях, неправильно записано фізичні формули.
Аналіз результатів контрольних робіт свідчить про те, що всі вчителі володіють методикою викладання предметів, забезпечують належний рівень засвоєння учнями основних понять, але недостатньо уваги приділяють індивідуальній роботі з дітьми, які мають початковий та середній рівні навчальних досягнень. При написанні контрольних робіт із деяких предметів учні показали нижчий рівень знань в порівнянні з результатами за ІІ семестр Усім учителям необхідно поліпшити роботу щодо диференційованого навчання учнів. Результати моніторингу свідчать про недостатню роботу вчителів із попередження типових труднощів учнів і засвоєнні базового навчального матеріалу, про одноманітність форм поточного контролю з метою профілактики прогалин у знаннях, уміннях і навичках школярів.
Виходячи з вищезазначеного, з метою усунення виявлених недоліків, підвищення рівня знань учнів та ефективності стану викладання
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Аллі Лавриненко
1.1.Узагальнити й систематизувати отримані під час перевірки дані для подальшого врахування при плануванні та організації освітнього процесу
Червень-серпень 2022р.
2. Керівникам методичних об’єднань:
2.1 Розглянути на засіданні методичних об’єднань питання щодо покращення результатів навчання учнів, що мають низький рівень знань.
2.2. Керівникам методичних об’єднань вчителів суспільно –гуманітарного та математично-природничого циклів Варич В.Д., Лесь В.П. на засіданні проаналізувати результати контрольних робіт і розробити заходи щодо покращення навичок учнів.
2.3 Включити до плану роботи методичних об’єднань заходи, спрямовані на організацію повторення матеріалу, корекцію прогалин у знаннях учнів.
Вересень 2022-2023н.р.
3. Учителям початкових класів проводити індивідуальну роботу із учнями, які погано засвоїли навчальний матеріал, використовуючи на уроках діагностичні контрольні роботи та диференційовані індивідуальні домашні завдання.
Протягом року
4.Учителям-предметникам:
4.1 Систематично проводити індивідуальну роботу з учнями, які засвоїли програму на початковому рівні.
4.2 Під час складання задач, вправ та підготовки уроків особливої уваги приділяти практичній спрямованості та диференціації навчання.
4.3 Дотримуватися норм оцінювання письмових робіт, враховувати охайність, чіткість, виправлення, пояснення, креслення.
Постійно
5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Аллу Лавриненко
Директор закладу Олексій СВИСТУН